Tuesday, March 04, 2008

هاتوا ملاية


كل واحد فيكم يروح يجيب ملاية سرير

مالكم بتبصوا لبعض كدة ليه

ايوة بقولكوا ملاية سرير

لا حول ولا قوة الا بالله

مالكم بتضحكوا اوى كدة ليه

ماتتحركوا وتقوموا تجيبوا الملاية خلى الليلة تعدى

يادى المصيبة شوف قاعدين ازى؟

ماتتحركوا ماتفضلوش قاعدين زى خيبتها كدة

يالهوى عليكم

ايه مستنينى اجى لحد كل واحد فيكم واجيب انا الملاية بنفسى

ماتتحرك منك له ليها

انا هاروح اعمل بى بى وارجع تكونوا جبتوا الملاية
ادينى جيت
يعنى مالقيتش حد اتحرك من مكانه

ياخرابى عليكم

انتوا لسة عمالين تضحكوا وماجبتوش الملاية

طب ودينى ما انا مكملة البوست الا لما تجيبوا الملاية بس بقى ها


سلام

بت خيخة وأى كلام

32 comments:

د/اجدع بنوته said...

انا جبت اهووووووو

اعمل بيهااااااا ايه

اعلقها ف السقف

واحط نفسى فيها

عايزه تخنقينى ياخيخه

وااااااااااء

د/اجدع بنوته said...

طب اهى ف ايدى

اعمل بيها ايه يعنى

ارجع افرشها ع السرير تانى

mermaid said...

هاجر اثبات حالة

MerMaid said...

في ايه يا خيخة؟؟؟
انا مش فاهمة حاجة
انتي عاوزة تردحي لحد ولا ايه؟؟؟
هتفرشيله الملاية ؟؟
طيب لمين قوليلي ؟؟


هههههههههههههههه

مستنية اشوف الضحية بتاعتك

بس تعالي قوليلي

Nigro said...

(:
(:
(:
(:
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
!!!!!!!!!!

مهندس مصري said...

انتي روحتي و رجعتي و أنا ما أخدتش بالي
طيب
يمين على يمينك يا شيخة ما أنا جايب حاجة قبل ما أفهم في ايه؟
و لا هيا اشتغالة على المسا
:D

بطوط حبوب said...

ومازال البحث مستمر

عايز أتعلم said...

والله السرير جنبي اهو
هشد الملاية , بس مش قبل ماعرف ليه ..انت هتهبلينا

3abdo me7tas said...

لا اله الا الله
انتى بتجمعى ليه بس يا ستى
انا جبت اهو الملاية
اعمل ايه ها اعمل ايه تانى
لا اله الا الله
الفها حولين نفسي يعنى واتمختر
لا اله الا الله
انا فعلا نت مستنى شعرة واخف
اصل انا عندى شعرة
ساعه تروح وساعه تيجى
ها
قولى ورايا
ساعه تروح وساعه تيجى
يا مثيت العقل والدين

الساحرة said...

مالك يا بنتي ما كنتي بعفلك
وبعدين انتي عاوزة الملايه ليه
وعاوزاها مقاس كام
شكلك ناويه تعملي مصيبه استر يارب

حل وسط said...

ال ملايتين
واحده في الغسيل والتانية عالسرير
ومش هبوظ السرير الا لما تقولي فيه ايه

آخر العنقود said...

ايه ياخيخة ماتصلى على النبى كده مالك؟
شكلك هتقوليلنا هاتوها ورجعوها مكانها تانى؟
هههههههههه
ما احنا عارفينك خيخة ودى حركاتك
ههههههههههههه بس انا مع مهندس مصرى بقى بس
لما نشوف اخرتها ايه
والله انت دمااااااااااااااغ
وعليك حركات تحفة
:)
خلاص خلاص بس قوليلنا الاول ليييييييييييييه؟

صوت من مصر said...

انا جبت ملايه بس مش هفرشها يا خيخه

Anonymous said...

السلام عليكم ورحمة الله
أول مرة أزوركم , ألاقيكم عصبيين كده
طب ممكن أنا تعفيني من موضوع الملاية ده يا خيخة عشان أنا أول زيارة عندكم

fatima said...

نوران الغالية
أغيه يا بنتى مالك ما كنتى كويسة إمبارح
منك لله يا حضرى
إحنا هنلاحق على البوستات و لا الطلبات الغريبة بتاعتك دى ؟؟
عموما أضم صوتى لفريق المهندس مصرى و أقولك
موش هتحرك من مكانى الأ لما تقولى هنعمل بيها إيه؟؟؟
تحياتى
و الله يكون فى عون هانى

بيسوو said...

بصي انا متبعاكي من فترة بس ولا مرة كتبت كومنت عندك..لكن بجد بجد بجد نفسي اعرف ايه موضوع الملاية..اصلك متعرفنيش..انا فضول خام

بصي..ليكي عنديملاية جديدة بورقتها والله بس اعرف ليه
:)

مستــ ج ــــدة said...

خلاص ياخيخة والله ما انتى حالفة ياشيخة
هجيب كل الملايات اللى عندنا وملايات كل المنطقة و المناطق المجاورة ....بس قولى فى ايه؟؟

ابن حـجـر الـعـسـقـلانـى said...

و آدى الملاية ... أما نشوف

حاسوباتيه said...

جبتها قولي بقى نعمل ايه هنفضل مزنبين كده وماسكين الملايه

Ahmed Al-Sabbagh said...

أهى

EmY said...

انا جبت الملايه و كيسين مخده كمان يالا بقي كملي البوست

سهر الليالى said...

يا لهوى ايه الزربونة دى
طب براحه علينا

أدينى جبت الملاية اهه ومستنية
وكمان مش ملاية عادية دى ملايه سرير 28نفر ومكيفة كمان

يلا قولى بقى

عاشقه الفردوس said...

طييب ياخيخه
جبناها
روحتي فين
خيخه
خيخ
خيخه


خيخه نامت
هي جايبه الملايه علشان تنام

Halawa said...

الله يجازي شيطانك
أول مرة أجيلك بس
اسمك من يوم ماعلقتي عندي
وأنا مسيطلك في كل حتة

شكرا بجد
غيرتي المووووود بتاعي
خلتيني أضحك

انا ضفت اللينك بتاعك عندي على فكرة

A.SAMIR said...

ماهو حضرتك ماحددتيش
ملاية لونها ايه؟
ومقاس ايه؟
وملايه باكياس المخدات ولا من غير اكياس المخدات
حددي من فضلك علشان الملايات كتير واحنا متلخبطين
تحياااااتي

فرنسا هانم said...

انتى مزنوقه فى ملايه ؟؟؟؟؟
لو كده
اجيب طقم سرير بحاله وافك زنقتك

لماضة said...

يمشى معاكي لحاف

Ali-7ob said...

خيخة يا خيخة
يا ترى وراكى ايه
انا مش عارف ملايه اللى انتى عايزاها
ولا انتى عاملة البوست عشان نقعد نسألك السؤال ده
الظاهر من كتر ما قعدنا نقولك صحفية صحفية صحفية صدقت

بصى حوليكى كده
انت قاعدة فى البيت
والواد شريف قاعد يلعب اهو
والطبيخ على النار حتى بالامارة عاملة بطاطس

فوقى يا خيخة
فوقى



حمدالله على السلامه
تحياتى ليكى
على حب

بنوته مصرية said...

عارفة يابت انتي انا شكلي هجيب الملاية
والفك بيها واصوت
ههههههههههههههههههه
اخرتك وحشة خدي بالك الناس كلها متغاظة منك


الملاية اهي يا ختي
منشوف اخرتها معاكي

Soletoo said...

tab a ty 7aderbaselaah laf wala melayah laf,o a3deen 7adedy lonha 2eh
ytalla 3alashan agebha o tekamely om el ost dah
chao

مدونه من اجل الحب said...

طب مقولتيش الملايه كاروهات ولا مقلمه
ولو مقلمه مقلمه بالطول ولابالعرض
ومقولتيش مقاس كام
ههههههههههههههههههههههههههه
ياللا بسرعه مفيش وقت عايزين نخلص

Doba said...

مش عارفة ليه فكرتينى ب
يا خارجة من باب الحمااااااام
وكل خد عليييييييييه خوخة

خوخة
خوخة
خوخة
خوخة

ورابطة راسك من الدوخة


بلاش تمشى حافية تانى
سامعة يا خوخة
قصدى يا خيخة

سلاموز
هبة

users online